Zala Termálvölgye Értékei Marketingkampány

Zala Termálvölgye Értékei Marketingkampány

A Zalai Borút Egyesület felvállalta, hogy egy olyan marketingkampányt hoz létre, amely a térség idegenforgalmában pozitív változást okoz, kistérségünk széles turisztikai kínálatát fogja össze. Olyan komplex csomagot állítottunk össze, amelyben több, egymásra épülő, marketing eszköz használatával erősebb hatást váltunk ki a célcsoport irányában.

A megvalósuló marketing tevékenység kreatív ötleteken alapuló kommunikációs szolgáltatás igénybevételén alapul, amely hosszú távon elősegíti a térség turisztikai szolgáltatóinak üzleti eredményességét, valamint megalapozza, és folyamatosan erősíti tevékenységének ismertségét a célcsoport körében

Projekt címe: Zala Termálvölgye Értékei Marketingkampány
Vezető Partner: Zalai Borút Egyesület
Együttműködő Partnerek: Zala Termálvölgye Egyesület
Hévíz TDM Egyesület
Kehidakustányi Vendégvárók Egyesülete
Zalakanyar Vendégváró és Kézműves Egyesület
Projekt összköltségvetése: 3 270 000 Ft
Támogatási intenzitás: 80 %
Projekt időtartama: 2011. június 01 – 2011. november 30.
Projekt célterület: Szakmai együttműködéshez kötődő kiadványkészítés és marketing tevékenységek
Projekt céljai:

  • A térség idegenforgalmi együttműködéseinek növelése
  • Térségi turisztikai adottságok, szolgáltatások feltárása és a kínálat turistabarát megjelenésének támogatása a térségben
  • Az elterjedt marketing eszközök egyedi felhasználása a kistérség népszerűsítésének érdekében
  • A térségben működő gazdaságok, helyi termelők, falusi turizmusban tevékenykedő szolgáltatói, szállásadók, borászok, érték adó rendezvények, stb. népszerűsítése

Projekt outputok:

  • 5000 db átfogó turisztikai kiadvány, mely bemutatja a térség természeti, kulturális és hagyományőrző értékeit, a térségben működő minőségi szolgáltatókat.
  • Promóciós ajándékok beszerzése, összesen 1250 db:. A reklámajándékok marketing kampányunk kézzel fogható tárgyai, melyekkel a projektben résztvevő partnereinkkel népszerűsítjük a térség idegenforgalmi szolgáltatásait: rendezvényeken, városi programokon, országos és nemzetközi várásokon és kiállításokon: 700 db öngyújtó, 300 db mágnes matrica tépőtömb, 50 db pincér kötény, 200 db mappa
  • Rádiós reklámkampány: rádiós spot gyártása, 60 alkalmas vendégcsalogató megjelenés a Helikon rádióban. A tevékenység során összesen 2200 másodperc lesz rádiós sugározva 60 alkalommal: promóciós szlogenek, melyek erősítik a térség szolgáltatóinak, rendezvényeinek az imázsát.